Contactformulier tijdelijk niet beschikbaar
Wegens een technische storing zijn onze contactformulier & sollicitatiepagina tijdelijk buiten gebruik.
Wilt u toch contact opnemen stuur dan een mail naar info@ijsselpaviljoen.nl.
Nee, helaas is het niet toegestaan om honden en/of andere huisdieren mee te nemen naar het IJsselpaviljoen.
Ja, wij nemen biljetten aan tot en met €100. Biljetten van hogere bedragen nemen wij niet aan.
Bij het IJsselpaviljoen kunt u betalen met iedere reguliere betaalpas en enkele creditcards. We kunnen een geslaagde transactie met een creditcard dan ook niet garanderen.
Ja, wij verkopen onze eigen dinerbonnen. Deze zijn in het restaurant te verkrijgen. Onze dinerbonnen zijn voor een onbepaalde tijd geldig en hier te bekijken.
Helaas zijn dinerbonnen van derde partijen niet te verzilveren bij Mundoz.
Wij houden rekening met Gluten-, Lactose en/of Notenallergieën. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van hetgeen waarvoor je allergisch bent. Klik hier voor de allergenenkaart.
Wij bieden voor een ieder wat wils, echter qua vegetarische gerechtjes is de keuze beperkter.
Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Klik hier voor onze zwangerschapskaart en bekijk de mogelijkheden.
Hoewel reserveren niet verplicht is raden wij dit wel aan om teleurstellingen te voorkomen.
Voor de lunch is het niet noodzakelijk om te reserveren. Komt u met een groter gezelschap (>7 personen) dan is reserveren wenselijk.
Helaas is dit niet mogelijk. Voor het terras geldt een vrije inloop!
Ma.
Di.
Wo.
Do.
Vrij.
Za.
Zo.
10:00 – 22:30
10:00 – 22:30
10:00 – 22:30
10:00 – 22:30
10:00 – 23:00
10:00 – 23:00
10:00 – 23:00
Ma. 10:00 – 22:30
Di. 10:00 – 22:30
Wo. 10:00 – 22:30
Do. 10:00 – 22:30
Vrij. 10:00 – 23:00
Za. 10:00 – 23:00
Zo. 10:00 – 23:00
Wegens een technische storing zijn onze contactformulier & sollicitatiepagina tijdelijk buiten gebruik.
Wilt u toch contact opnemen stuur dan een mail naar info@ijsselpaviljoen.nl.