Veelgestelde vragen

Algemeen

De menukaart voor het diner vindt u hier. Heeft u liever de lunchkaart, dan kunt u hier terecht!

U kunt zowel telefonisch via 0575 514518 als via de website (klik hier) reserveren.

Ja, u kunt met al deze allergieën bij ons terecht. Wij zullen u op de dag/avond zelf instrueren hoe dit in z’n werk gaat.

Wij bieden voor een ieder wat wils, echter qua vegetarische gerechtjes is de keuze beperkter.

Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Onze chefs doen hun uiterste best om rekening te houden met je zwangerschap. Uiteraard helpt onze gastheer/vrouw u met het uitkiezen van de juiste gerechtjes.

Wij beschikken over de IJsselbar. Deze ruimte biedt uitzicht over de IJssel en is voorzien van verschillende gemakken, zoals een bar en privé terras. Wenst u een op maat gemaakte offerte of meer informatie, neem dan contact met ons op.

Reserveren

Hoewel reserveren niet verplicht is raden wij dit wel aan om teleurstellingen te voorkomen. Vaak zitten wij namelijk al enige tijd van tevoren volgeboekt.

LET OP: In verband met de coronamaatregelen is reserveren nu tijdelijk wel verplicht.

Voor de lunch is het niet noodzakelijk om te reserveren. Komt u met een groter gezelschap (>7 personen) dan is reserveren verplicht.

Helaas is dit niet mogelijk. Voor het terras geldt een vrije inloop!

Annuleringen of wijzigingen van uw reservering kunt u telefonisch of per mail aan ons door geven.

Wij proberen om binnen 24 uur uw aanvraag te beantwoorden. Nog niks ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0575-514518.

Vanwege de maatregelen omtrent Corona nemen wij tijdelijk maximaal 6 personen per reservering aan. Mocht u met meer personen willen komen dineren, neem dan contact met ons op!

Indien u een datum of tijd op de reserveringspagina niet kunt selecteren zitten wij meestal volgeboekt. 24-uur van te voren wordt de dag/tijd geblokkeerd. Wenst u toch voor dezelfde of volgende te willen reserveren, neem dan telefonisch contact op.

U kunt uitsluitend per mail of via de website voor eerste en tweede kerstdag reserveren.

Het is niet mogelijk om op een reservelijst te komen. We raden u aan om de reservering voor kerst ruim van te voren te plaatsen.

Dinerbonnen

Helaas zijn VVV-bonnen of andere dinerbonnen niet te verzilveren bij het IJsselpaviljoen.

Ja, wij verkopen onze eigen dinerbonnen. Deze zijn in het restaurant te verkrijgen.

Onze dinerbonnen zijn onbeperkt geldig.

Wilt u reserveren voor een groep boven de 10 personen?

Dit kan via de contactpagina of per mail via info@ijsselpaviljoen.nl. Graag vermelden om hoeveel personen en welk tijdstip het gaat en dan zullen wij uw reserveringsaanvraag z.s.m. behandelen.

Coronamaatregelen

De aangekondigde nieuwe maatregelen zorgen ervoor dat wij onze werkwijze iets gaan aanpassen de komende periode (tot en met 14 januari 2022). Hieronder lees je wat er gaat veranderen:

  • Alle kerstreserveringen, Early- en Late Dinner vervallen. De bestaande reserveringen kunnen telefonisch worden omgeboekt naar Bourgondische Brunch (11:00-13:30) óf Afternoon Dinner (14:00-17:00).
  • Vanaf a.s. vrijdag 17-12 is het ook mogelijk een nieuwe reservering te boeken voor de kerstdagen! Dit is enkel mogelijk via onze website.
  • Ons Bourgondisch diner zal dagelijks om 14:00 uur starten. Later arriveren kan tot 15:00 uur, echter blijft de eindtijd 17:00 uur.
  • U bent welkom voor onze lunch of een borrel tussen 12:00 & 14:00 uur. 
  • Alle eerder geplaatste reserveringen voor het Bourgondische diner van 14 december t/m 14 januari komen te vervallen.  
  • Toch verzekerd zijn van een plekje? Boek dan een tafel voor Bourgondisch Dinner Afternoon (vanaf 14:00 uur). 
  • Indien omboeken niet lukt óf heb je andere vragen, neem dan telefonisch contact met ons op via 0575 514 518.
  • Let op: te allen tijde geldt Vol=Vol