Contact

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Algemeen

De menukaart voor het diner vindt je hier. Voor de lunchkaart kan je hier terecht!

Ja, wij verkopen onze eigen dinerbonnen. Deze zijn in het restaurant te verkrijgen. Onze dinerbonnen zijn voor een onbepaalde tijd geldig.

Helaas zijn dinerbonnen van derde partijen  niet te verzilveren bij het IJsselpaviljoen.

Wij houden rekening met Gluten-, Lactose en/of Notenallergieën. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van hetgeen waarvoor je allergisch bent.

Wij bieden voor een ieder wat wils, echter qua vegetarische gerechtjes is de keuze beperkter.

Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Uiteraard helpt onze gastheer/vrouw je graag met het uitkiezen van de juiste gerechtjes.

Wij beschikken over de IJsselbar. Deze ruimte biedt uitzicht over de IJssel en is voorzien van verschillende gemakken, zoals een bar en privé terras. Wens je een op maat gemaakte offerte of meer informatie, neem dan contact met ons op.

Reserveren

Hoewel reserveren niet verplicht is raden wij dit wel aan om teleurstellingen te voorkomen. Vaak zitten wij namelijk al enige tijd van tevoren volgeboekt.

LET OP: In verband met de coronamaatregelen is reserveren nu tijdelijk wel verplicht.

Voor de lunch is het niet noodzakelijk om te reserveren. Komt u met een groter gezelschap (>7 personen) dan is reserveren wenselijk.

Helaas is dit niet mogelijk. Voor het terras geldt een vrije inloop!

Hoe kunnen wij u helpen?

Bekijk ook onze pagina met veelgestelde vragen; misschien wordt uw vraag vaker gesteld.